Poznata po svojoj 180-godišnjoj tradiciji izrade iznimnog nakita, Zlatarna Celje s ponosom najavljuje lansiranje dvije nove kolekcije, zlatne kolekcije Golden Sea Star i srebrne Lencia kolekcije Never Ending.
Zlatarna Celje predstavlja novu ljetnu zvijezdu – sofisticiranu zlatnu kolekciju Golden Sea Star
Kolekcija Golden Sea Star ističe luksuzne zlatne nijanse uz dizajn u obliku morske zvijezde. Svaki komad u ovoj kolekciji odražava predanost Zlatarne Celje stvaranju bezvremenske elegancije. Kolekcija sadrži ogrlicu, narukvicu i naušnice, sve pomno izrađene kako bi dočarale bit očaravajuće ljepote mora. Korištenje visokokvalitetnog zlata osigurava da se svaki dio nakita ističe ne samo svojom estetskom privlačnošću, već služi i kao trajni simbol profinjenog ukusa.
Nova srebrna Lencia kolekcija Never Ending nudi osvježavajući pogled na klasični srebrni nakit. Ovu kolekciju karakterizira mladenački dizajn koji potiče osjećaj vječne ljupkosti i moderne sofisticiranosti. Lencia Never Ending komadi idealni su za one koji cijene spoj suvremenog stila s trajnom elegancijom. Izrađeni od vrhunskog srebra, ovi komadi pokazuju neusporedivu stručnost i predanost kvaliteti Zlatarne Celje.
Najnovije kreacije Zlatarne Celje predstavljaju primjer odanosti bezvremenskom dizajnu i neusporedivoj eleganciji čime dodatno učvršćuju svoju poziciju lidera u industriji luksuznog nakita.
Kolekcije Golden Sea Star i Lencia Never Ending od sada su dostupne u poslovnicama Zlatarne Celje.
Potražite više informacija o kolekcijama Zlatarne Celje. Cijene kolekcija na upit u poslovnicama Zlatarne Celje.
Tvrtka Zlatarna Celje d.o.o. je najpoznatiji proizvođač zlatnog i srebrnog nakita u industriji sa 180 godina rada u izradi vrhunskog nakita za žene i muškarce svih dobi. Tvrtka je vlasnik robnih marki Zlatarna Celje i Lencia na području nakita, te marke Aurodent na području dentala. Misija tvrtke izgrađena je na uvažavanoj tradiciji, kvaliteti i prepoznatljivoj robnoj marci, te širokoj paleti proizvoda. Primarni cilj Zlatarne Celje je bezvremensko zadovoljstvo kupaca.