Ideja o osnivanju male obiteljske tvrtke Jelmark d.o.o. njezine je osnivače zatekla u podnožju Anda, u Peruu 2016. godine, kada su zbog poslovnih obveza išli na česta putovanja u Južnu Ameriku.
Baš kao i sve dobre ideje i ova se dogodila slučajno, dok su se i sami upoznavali s jednom autohtonom i nama prostorno i svjetonazorski udaljenom kulturom življenja. Ubrzo su u doticaj došli s nepoznatim, a blagotvornim ekološkim uzgojem namirnica i proizvodnjom hrane u Andama. Odlučili su dati šansu novoj kulturi i novim namirnica te su se oduševili, osobito zahvaljujući djelotvornosti superhrane koju su konzumirali. Stoga su najvrjednije komadiće tog pitoresknog iskustva ponijeli sa sobom natrag u Hrvatsku te stvoriti brend Bioandina koji se bavi proizvodnjom i distribucijom dodataka prehrani na bazi biljaka iz područja Anda – mace, camu camua i mačje kandže.
Omiljeni zagrebački lifestyle brend Bioandina od tada neumorno radi i s puno entuzijazma nastoji hrvatsko tržište upoznati s izuzetnim svojstvima njihovih proizvoda. U tome im svesrdno pomaže struka – čitav niz liječnika, farmaceuta i nutricionista s kojima ostvaruju intenzivnu suradnju i koji prepoznaju kvalitetu i kompetenciju njihovog proizvoda, redovito ih preporučuju svojim pacijentima i klijentima. Lanac ljekarni Farmacia uvrstio ih je u svoju redovitu ponudu, baš kao i gotovo sve specijalizirane biotrgovine u Republici Hrvatskoj.
Dodaci prehrani na bazi biljaka iz područja Anda koje preporučuje čitav niz liječnika, farmaceuta i nutricionista
Specifičnost njihovih proizvoda baziranih na korijenu biljke maca koja uspijeva u najsurovijim predjelima Anda, jest da u velikoj mjeri pridonose zdravlju u različitim aspektima, od hormonalnog uravnoteženja, zdravlja reproduktivnog sustava pa sve do općeg zdravstvenog blagostanja. Problemi s neredovitim ciklusom, hormonalnim aknama, simptomima PMS-a, perimenopauze i menopauze samo su neki od problema kod kojih maca može pomoći. Također, izvrsna su dopuna prehrani sportaša ili rekreativaca koji aktivno brinu o svome zdravlju, dobroj formi i razvijanju zdravih navika. Predstavljaju i snažan izvor energije, fokusa i ravnoteže svima koji imaju intenzivan svakodnevni raspored.
Bioandinina maca se u odnosu na druge mace na tržištu ističe po tome što je ona jedina „aktivirana“ maca na tržištu. Podvrgnuta je procesu želatinizacije, termičke obrade pod visokim tlakom, čime se povećava broj sekundarnih metabolita (kojima maca duguje svoje blagotvorno djelovanje), probavljivost, a takva maca je mikrobiološki sigurnija i zdravstveno ispravnija. Valja napomenuti da upravo takvu termički obrađenu macu tradicionalno konzumiraju žitelji Anda.
Proizvodi aktivirane mace izvrsno se slažu s Camu camu kapsulama koje sadrže ekološki kompleks 100 %-tnog vitamina C i najbogatiji su biljni izvor ovog vitamina. Zahvaljujući tome, vitamin C je bioraspoloživiji, a to znači da se puno lakše apsorbira i ne uzrokuje neželjene posljedice za razliku od nekih sintetičkih oblika vitamina C. U ponudi imaju još i kapsule Mačje kandže, prirodnog proizvoda koji se sastoji od atomiziranog ekstrakta i praha kore te stabljike mačje kandže. Ističe se svojim protuupalnim djelovanjem, a zahvaljujući atomizaciji se postiže bolje terapijsko djelovanje i veća stabilnost proizvoda.
Posvećen rad na brandu
Osim što neumorno rade na kvaliteti svojih proizvoda, nedavno su promjenom etiketa svih proizvoda predstavili i svoj novi vizualni identitet. Ovim estetskim pomakom Bioandina želi dodatno osnažiti jamstvo branda o vrhunskoj kvaliteti proizvoda iz njihovog asortimana čiji učinak pridonosi zdravstvenoj dobrobiti. Istovremeno žele podsjetiti kako neprestano i predano rade na unapređenju svih etapa proizvodnih procesa, od samoga uzgoja osnovnih sirovina i autohtonih receptura Perua preko visokostandardiziranih proizvodnih procedura i tehnologija pa sve do modernog dizajna i brze te učinkovite dostave proizvoda na željenu adresu krajnjih korisnika.
„Bioandina je sinonim za posvećen rad na brandu koji je dostupan široj populaciji, a to znači i mlađim i starijim konzumentima koji odgovorno brinu o svome zdravlju. Ovisno o potrebama svojih kupca prilagođavamo i svoju ponudu, nastojeći neprestano poboljšavati sve etape proizvodnog procesa. Upravo tako na najbolji način možemo zahvaliti svojim starim kupcima na njihovoj vjernosti. Novim kupcima na ovaj način dajemo jamstvo da smo prerasli u ozbiljan brand koji prati trendove i neprestano se razvija,“ ističe direktorica tvrtke Jelena Ferk.
Nama je priča o Bioandininom nastanku i razvitku bila jako intrigantna, a njihovi proizvodi nam se čine idealni za svaku urbanu ženu koja brigu o svojem zdravlju ne prepušta slučaju. Iz tog smo razloga ovu priču htjeli podijeliti i s našim čitateljicama, a više o ovom brendu i njihovim proizvodima možete saznati i na njihovim službenim stranicama.