Pjesmu je napisao sam, jedini na ovogodišnjem Eurosongu, a na Dori je nastupio kao rezerva kada je Zsa Zsa odustala. Stručni žiri nije prepoznao njegov potencijal.
I sva sreća da je odustala jer bi ovaj mladi, talentirani umjetnik ostao neotkriven. Kao i prethodnih godina, Eurosong u Hrvatskoj ne bi bio interesantan. Vratio je popularnost Eurosonga u našoj zemlji, imamo Baby Lasagnu s kojim pjeva i pleše cijela Europa, stari i mladi, svi su ovih dana u ritmu Rim Tim Tagi Dim. Europsku pozornicu zapalio je kao što je Freddie Mercury zapalio Wembley. Samo Baby Lasagna je napravio pjesmu koja angažira publiku. Ne zamjerite što ga uspoređujemo s legendom, ali ta njegova energija nas je zaista podsjetila na njega. Nemoguće je ne reagirati, ne pjevati, ne plesati. Bravo Marko. Bez obzira kakvi će biti službeni rezultati, Marko je stvarni pobjednik! A možda će ovoga puta i stručni žiri uistinu biti stručan.
Gotovo anoniman mladi glazbenik zaludio je svojim hitom cijelu Europu. Nikome još publika na Eurosongu nije pjevala back-vokale… pjevala je publika, pjevali su komentatori, a sigurno i svi gledatelji. Marko je jednostavan, autentičan mladi dečko koji se na pozornici pretvara u energiju vulkana. Ali njegova karizma je nepobitna, bilo da daje izjave kao Marko ili nastupa kao Baby Lasagna.
Uspjeh preko noći
Jeli uspio preko noći? Nije. Ovo je rezultat velikog talenta, rada i ljubavi prema glazbi. Nije uspio preko noći, nego je dobio priliku i zahvaljujući svom velikom talentu preko noći je prepoznat i postao popularan, mogli bismo reći i planetarno, jer YouTuberi iz cijelog svijeta hvale upravo Baby Lasagnu.
U spotu je prikazao brojne vrijednosti obitelji i života. Preko noći je iz zaborava starih škrinja vratio tabletiće. Kratko ga znamo, ali o Marku je već skoro sve rečeno. On i njegov mali kreativni tim napravili su čudo i od glazbe i od nastupa. Najbolje stvari su jednostavne. Markova pjesma je jednostavna, a tako puno govori.
Biste li pomislili da će čak i naše bake obožavati rock ritam? Baby Lasagni je i to pošlo za rukom. Ne možeš sve usrećiti, nisi Nutella, poznata je uzrečica, ali možeš ako si Baby Lasagna!
“Marko je netko s kime se lako možemo poistovjetiti”
Komunikacijski stručnjak i redoviti profesor Sveučilišta u Zagrebu na Fakultetu političkih znanosti Božo Skoko komentirao je u Facebook objavi fenomen Baby Lasagne:
“Marko je netko s kime se lako možemo poistovjetiti. On ne pripada nikakvim estradnim klanovima i iza njega ne stoji nikakva velika show-biz mašinerija. Sve je osmislio sam sa svojim malim kreativnim timom. On je mladi i sposobni dečko, koji je igrom slučaja dobio priliku. Takvih je puno u Hrvatskoj na raznim područjima, ali uglavnom ostanu u sjeni onih koji imaju bolje zaleđe ili se bolje guraju. Zato nam je drag. Pritom je, unatoč brzoj popularnosti, ostao skroman i svoj. Prilagođava se globalnim trendovima, ali ne podilazi publici te čuva i promiče svoj istarski i hrvatski identitet. Čak se ne ustručava javno reći da je vjernik i da se moli prije nastupa, makar znao da ta činjenica kod mnogih nije baš cool.
Eurosong je globalni show, koji ima sve više obožavatelja. Odavno u fokusu nisu kvaliteta pjesme, ni glazba, već cjelokupni umjetnički koncept, osobnost izvođača, ali i PR koji ga prati. Ove se godine sve to kod nas poklopilo (od ritma koji odmah ulazi u uho do poruke pjesme i karaktera izvođača), a i HRT je pokazao proaktivnost. Visok plasman i pobjeda svakako pridonose popularnosti pojedinih zemalja, osobito njihove kreativne industrije. Neke zemlje poput Estonije su iskoristile pobjedu i domaćinstvo za početak rebrendiranja zemlje… Zato se radujmo i pjevajmo uz Marka, bodrimo ga i s pravom priželjkujmo da Zagreb bude domaćin Eurosonga 2025. Već je puno učinio na promociji Hrvatske, ali i svoje Istre, a posebno me oduševio promocijom seoskog i ruralnog života, odnosno turizma.”
#BabyLasagna #eurosong
Pišu: Vesna Kolarić i Marijana Glavaš