Prodaju ne voli svatko, ali gotovo svi je u nekom obliku prakticiramo na radnom mjestu. Ako ste poduzetnik, ona je neizbježna, a ako radite u nekoj firmi, čak i ako ne u odjelu prodaje, sigurno se s njom susrećete. Prodajemo i sami sebe na razgovorima za posao te poslovnim pregovorima. Zašto je onda prodaja i dalje tabu tema i aktivnost u kojoj se velik broj ljudi osjeća nelagodno?
Knjige o prodaji koje povećavaju šanse za uspjeh
Mnogo je razloga zbog kojih se osjećate nelagodno dok prodajemo svoje ili tuđe proizvode/usluge. Bilo da se radi o niskom samopouzdanju, nepovjerenju u drugu stranu ili čak u ono što prodajete. No upravo su izvrsne prodajne vještine ono po čemu se uspješne poslovne žene ističu od drugih. Te vještine uključuju rad na sebi, svojim uvjerenjima i strahovima (jer se osobni mindset isprepleće s poslovnim). Drugo su edukacije koje pohađate i literatura koju čitate. Ove knjige o prodaji izvrsna su početna točka koja će od vas stvoriti uspješnog prodavača ili vas podići na novu razinu!
Psi prodaje
Bez prodaje nema ni tvrtke, a u ovoj knjizi ona je predstavljena kroz 5 pasmina. Alegorija je to za jednostavne, ali bitne vještine koje unaprjeđuju prodaju, stvaraju veliku bazu kupaca i dugoročan uspjeh. Naučit ćete koja ste vi “pasmina” i kako to iskoristiti u poslovanju. Ako vodite ljudi koji se bave prodajom, knjiga će vas inspirirati kako da od njih napravite pobjednički prodajni tim.
Prodavati je ljudski : Iznenađujuća istina o tome kako utječemo na druge
Prodaja nije samo čin razmjene novca za proizvod ili uslugu. Ona obuhvaća i početnu interakciju, stvaranje kontakata, pregovaranje, uvjeravanje… U ovoj zanimljivoj knjizi, autor Daniel H. Pink objašnjava kako smo došli do novih prodajnih trendova. Od toga da je prodavač znao sve o robi ili usluzi koju prodaju, a kupac ništa, do toga da prodavač i kupac imaju podjednako znanje, a time i drugačije raspoređenu pregovaračku moć. Knjiga je puna i konkretnih savjeta o tome kako improvizirati do toga kako pripremiti efektnu i kratku prezentaciju.
Mala crvena knjiga prodaje
Ovaj svjetski bestseller na praktičan i duhovit način objašnjava suštinu podaje. Uz primjere i ilustracije naučit ćete kako zauvijek biti uspješan prodavač. Kako autor navodi – razlika između uspjeha i neuspjeha u prodaji je u atmosferi koju stvorite. Ili ćete pokušati prodati ono što nudite ili ćete stvoriti atmosferu u kojoj potencijalni kupac želi to kupiti. “Ljudi ne vole da im se prodaje, ali obožavaju kupovati”. Zar nije to najveća istina u povijesti prodaje? Ova knjiga pomoći će vam razviti filozofiju u kojoj se prodaja odvija u uzvišenijem okruženju i sa svrhom.
Što vaš kupac želi da znate
Možete biti najbolji prodavač na svijetu, no ako ne poznajete i ne prilagodite se svojem kupcu, nećete zarađivati. Ova fantastična knjiga pomoći će vam da steknete dublje poznavanje poslovanja svojih potencijalnih i postojećih kupaca i klijenta, upotrijebite to znanje kako biste poboljšali njihovu maržu te pokazali kako su vaš proizvod/usluga i stručnost dobitna kombinacija.
Kako povećati prodaju
Knjiga je sadržajem prilagođena svim tvrtkama bez obzira koliko velike ili male bile. Sadrži plan rasta koju je razvio Dr. Weber na temelju 30-godišnjeg rada s 200 velikih tvrtki. Bazira se na tome kako postići stabilan, redoviti rast prihoda i prodaje. Odlične recenzije na Amazonu potvrđuju kako se radi o “must read” knjizi, a uz ostale navedene knjige o prodaji imate alat uz koji možete postići izvrsne poslovne rezultate!
Koje su knjige vaši favoriti?