Eh, to je prava muka za nekoga. Tko će snimati? Gdje će snimati? Studio! Bez njega! Ili možda, ipak neki veći prostor.
Gdje su ideje? Nema ih. Razbježale se poput miševa. A tako se i novac razbježao. Ima ga. I nema ga. Pa ti budi pametan. Budi, ali nemoj pretjerati u tome. Ne spavaš. Ne jedeš. Kako snimiti dobru reklamu za cipele?
Ljudi moji, ništa jednostavnije. Samo se opustite i krenite za mnom…
Najvažnije je to, da imamo cipele. Da ih nemamo, što bi snimali? Dalje, ne moramo imati nikoga posebnog da ih obuje. Mislim na lijepe, savršene noge. Duge noge. Lako je tako. Toga se svi odmah primaju, misleći da je sigurno. Ma, ne!
Idemo odmah na polje. Koje polje? Gdje je ono? Samo kreni i vidjet ćeš ga. Znači, imamo i to. Jedini uvjet je da je padala kiša. I da je blato. Zašto? Da vidimo kako ta cipela stoji i u blatu. Kad se već odvaja toliki novac, treba sve testirati u svim vremenskim uvjetima.
Može se dogoditi da mladenka bježi sa svadbe i mora preko livade, a cipela nije napravljena da može izdržati vodu i blato. Kao će se onda mladenka osjećati? Molim vas, mislite i na njezine osjećaje!
Idemo dalje. Lijepe i udobne cipele traže se i na polju. Ne s visokom petom. To, ne! Ali kada već jedna žena, domaćica, daje svoju ušteđevinu za to, treba testirati. To je fer i pošteno. Proba na licu mjesta, pa kako bude…
Znači, imamo snimanje u najgorim uvjetima. Pa tko izdrži, pričat će o tome. Snimatelji, oni koje snimaju, svi! Oni koji su obuli cipele, s visokom petom. Bez visoke pete. Koji nisu uspjeli prije obrijati noge. Nije važno. Blatne noge do koljena. Nije važno. Peta u blatu zapela, pa je nitko nije mogao izvući van. Nije važno. Sve je to dobra reklama!
Sve imate. Sve sam vam rekla. Samo, nemojte mi ukrasti ideju! Pobrinite se za kontakt sa mnom. Pa, moram i ja biti prisutna na snimanju! Hvala vam lijepo!
Povezano: Propalo sve, ali inspiracija ne! (službeno piše – godišnji odmor)