Brend za užitak, LELO, donosi istraživanje što Hrvati vole u seksu te zašto zaziru od kondoma
Užitak je važan svakom Hrvatu, pogotovo kada je seks u pitanju. No znamo li uopće koliko su Hrvati strastveni i koliko obraćaju pažnju na važnost sigurnog seksa? Evo nekih podataka koje otkriva LELO:
- Hrvati se u prosjeku seksaju 134 puta godišnje
- U životu promijene 7-8 partnera, a čak 50% njih ne koristi kondome
- Za 75% Hrvata u odnosu je najvažnija ljubav, no važnost strasti raste s godinama
- Od lansiranja u prosincu 2016., prodaja HEX kondoma narasla je za 200%
Hrvati vole seks, i, što su stariji, to su strastveniji. Ali, misle li o zaštiti? Iako su kondomi još uvijek daleko najučinkovitiji oblik kontracepcije, otpor pokazuju i muškarci i žene, prvenstveno zato što smatraju da je kondom fizička prepreka koja može umanjiti osjetljivost, intimnost, kontakt, ali i zato što su kondomi već desetljećima manje-više isti. Već 70-ak godina, otkad je dodan mali vršak za pohranu sperme, pravog napretka nije bilo.
Dosadu u svijetu kondoma prekinuo je LELO HEX™, potpuno novi, redizajnirani kondom čija popularnost, sudeći po rezultatima prodaje, raste kako u svijetu, tako i u Hrvatskoj. Kondom HEX™ jedan je od najtanjih kondoma na tržištu, stvoren da zadovolji tri kriterija: udobnost, izdržljivost i osjetljivost. Neobična kombinacija iznimno male debljine i iznimno velike izdržljivosti ljubavnicima jednostavno omogućava ne samo veću prisnost, izmjenu topline, osjetljivost i intimu, nego im vraća i ono što najviše trebaju: prirodan kontakt i sigurnost te opuštenost kod vođenja ljubavi.
Za inspiraciju kod stvaranja HEX™ kondoma poslužio je grafen, najtanji i najjači materijal na svijetu, a čini ga 350 malih, međusobno povezanih šesterokutnih ćelijica koje se upravo savršeno prilagođavaju svakom rastezanju ili pritisku. Ćelije su tanje od prosječnog kondoma, a njihovi rubovi kreiraju finu heksagonalnu mrežu s unutrašnje strane kondoma, umjesto vanjske, zbog čega kondom bolje prijanja za penis i teže spada.