Kako bi pčele uvijek imale dovoljno hrane, Franck je odlučio omogućiti svakome da ih ugosti tako što će otvoriti – Beestro!
Projekt usmjeren na zaštitu ekosustava i pčelinjih zajednica
Franck Beestro projekt je usmjeren na zaštitu ugroženih pčelinjih zajednica koje su nezamjenjiv dio našeg ekosustava. Uz podršku Hrvatskog pčelarskog saveza, Franck ovim projektom želi podići svijest o važnosti pčela za život na Zemlji te svoje potrošače i širu javnost potaknuti da daju svoj doprinos u očuvanju prirodnih resursa i zaštiti ovih dragocjenih oprašivača.
Bez pčela nema cvijeća ni bilja, pa tako ni čaja. Poljoprivreda cijelog svijeta ovisi upravo o njima te su nezaobilazna karika u oprašivanju oko 75% prehrambenih proizvoda. No, broj ovih dragocjenih oprašivača značajno se smanjuje, među ostalim i zbog nedostatka medonosnog cvijeća i drveća.
Kako bi pčele uvijek imale dovoljno hrane, Franck je odlučio omogućiti svakome da im pomogne i ugosti ih u vlastitom Franck Beestrou. Franck Beestro je posuda za medonosno cvijeće, idealna za balkon, prozor, terasu ili vrt, kojom je moguće tijekom sezone cvjetanja osigurati dovoljno hrane za desetke pčela. Dok pčele uživaju u hrani koju će osigurati za njih, potrošači tako mogu uživati u finim Franck čajevima koje su one osigurale za njih.
„U Francku se vodimo načelima održivosti i odgovornosti koja primjenjujemo u svakodnevnom radu, među ostalim i kroz projekte poput Franck Beestroa u koje uključujemo i naše potrošače. Posebno je zadovoljstvo što, u ovome slučaju, našu poziciju lidera u kategoriji čaja možemo iskoristiti za podizanje svijesti svih nas o ključnoj ulozi pčela u zaštiti naših ekosustava i bioraznolikosti, pa i života na Zemlji kakvog poznajemo. Svaki pa i onaj najmanji korak koji možemo napraviti u tom smjeru vrijedan je truda. Ako svatko od nas učini jednu malu stvar za pčele, svi zajedno možemo učiniti mnogo za svijet u kojem živimo“, izjavila je Draga Žulj, Senior Brand Manager u Francku.
Projekt Franck Beestro podržava Hrvatski pčelarski savez čiji je predsjednik Željko Vrbos na predstavljanju istaknuo: „Pčele i njihova primarna oprašivačka uloga ključna je u očuvanju ekološke održivosti. Projekt Beestro je na inovativan način uspio spojiti kvalitetu proizvoda poput čaja, kojeg kao i mnogih drugih biljaka i poljoprivrednih kultura ne bi bilo bez pčela, s podizanjem svijesti o važnosti pčela i pčelarstva, time što je svojim potrošačima dao mogućnost da izravno doprinesu povećanju izvora hrane za pčele sadnjom cvjetno-začinskog bilja. Stoga, upravo suradnja na ovakvom projektu doprinosi našem zajedničkom cilju na dobrobit pčela i u konačnici, svih nas“.
Svatko može otvoriti svoj Beestro ovog proljeća
Franck Beestro je posebna limena posuda u kojoj se nalaze dvije kutije finog Franck čaja i sjeme medonosnog cvijeća i začina, a šarmantnu ilustraciju na posudi reljefnog oblika potpisuje jedan od najboljih hrvatskih likovnih umjetnika nove generacije Vedran Klemens.
„Franck Beestro posuda odličan je poticaj za povezivanje s prirodom, upoznavanje važnosti svakog živog organizma u našem ekosustavu te je pristupačna svima. Budući da Franck Beestro u ponudi ima razno medonosno bilje privući ćete pčele posjetioce koji će se zadržati samo par minuta kako bi skupili nektar i nastavili dalje svoj let. Nakon cvatnje možete sakupiti sjeme, sačuvati u Franck Beestro posudici tijekom zime te ponovo otvoriti sezonu idućeg proljeća“, pojašnjava ambasadorica projekta Sandra Bedran, mag.ing.agr.
Franck Beestro posuda za sadnju, uz sjeme medonosnog cvijeća i začina te dvije kutijice Franck čaja, dostupna je po preporučenoj neobvezujućoj maloprodajnoj cijeni od 25,98 kn. Posebno za kupnju preko Franck webshopa dostupno je i limitirano izdanje Franck Beestro posude s pažljivo izrađenim i ručno obojenim detaljima u keramičkoj izvedbi.
Franck u svojem svakodnevnom poslovanju nastoji osigurati da poslovne operacije ne zadiru u ekosustave i zajednice u kojima djeluje te pruža podršku dobavljačima u njihovoj otpornosti na klimatske utjecaje u skladu s ciljevima održivog razvoja Ujedinjenih naroda. Prioritetni ciljevi za kompaniju su održiva potrošnja i proizvodnja usmjerena na zaštitu prirodnih resursa te zaštita klime. Jedan od načina na koji to postiže je i aktivnim djelovanjem u sklopu inicijative coffee&climate s vizijom osposobljavanja poljoprivrednika za učinkovitu prilagodbu i odgovor na klimatske promjene koje znatno utječu na dostupnost i kvalitetu kave.
Foto: Promo