Prisustvo vašeg brenda online trebalo bi biti među prioritetima u vašem marketinškom planu. Koja to tvrtka danas nema web stranicu, Google My Business profil ili nije na Facebooku?! Ako vas nema na Internetu kao da ne postojite. Saznajte koje su društvene mreže na kojima se isplati biti ove jeseni!
Vrijeme lockdowna zbog korona virusa zorno nam je pokazalo koliko je važno i korisno biti na Internetu. Kako poslovna godina započinje od jeseni, sad je pravo vrijeme da odaberete društvenu mrežu koja će najviše koristiti vašoj tvrtki. Uz Facebook i Instagram, koje imaju najbolji ROI, donosim detalje o još tri društvene mreže na kojima se isplati biti ove jeseni preko kojih ćete lakše doći do kupaca ili klijenata.
Povezano: Kako do novih pratitelja na Instagramu?
Koja društvena mreža je najbolja za vas
Tik Tok
Tik Tok je nedvojbeno jedna od trenutno najzanimljivijih društvenih aplikacija, najviše zato što ima eksplozivan rast korisnika. Postoji od 2017., a već je 2020. bila aplikacija s najvećim brojem preuzimanja.
Mjesečno je na ovoj platformi 689 milijuna aktivnih korisnika. Među njima je najviše tinejdžera i pripadnika Generacije Z, tj. mladih od 16 do 24 godine. Ako su oni vaša ciljana publika, pronaći ćete ih upravo na Tik Toku. Međutim, nemojte ovu platformu u startu otpisati ako smatrate da je vaša tvrtka ozbiljna da bi se promovirala na Tik Toku, a tinejdžeri nisu vaši kupci jer nemaju tu platežnu moć. Ne brinite, lako će tinejdžeri objasniti roditeljima što im treba. Isto tako, mnogo je tvrtki koje su iskoristile prednosti ove platforme i na zabavan način educirale svoje kupce. Prikazali se kao brend koji prati trendove i najnovije digitalne platforme. TikTok je platforma isključivo za kreiranje i razmjenu kratkih video zapisa. Kao na Instagramu, objave se mogu lajkati, komentirati, dijeliti te komunicirati putem poruka. Također, sadržaj Tik Toka možete podijeliti na Instagramu, Facebooku i YouTube-u čime dobivate veću vidljivost.
YouTube
YouTube je poznat kao druga najveća Internet tražilica na svijetu ili video platforma, dok je rjeđe smatramo društvenom mrežom. Mjesečno je aktivno koristi 2 milijarde ljudi. U samo jednoj minuti na YouTube se unese 100 sati video materijala. Pitate li se na koji način vam ova mreža može pomoći da se približite vašoj potencijalnoj publici slijedi nekoliko primjera koji će vam dati odgovore.
YouTube je idealan kad nešto želite pokazati, a ne ispričati. Što to znači?
Video je odličan alat kad želite prikazati kako se npr. koristi neki vaš proizvod umjesto da prepričavate na 10 stranica teksta. Putem vlastitog YouTube kanala publici ćete na brži način pokazati koja je vizija, misija i osnovna poruka vašeg brenda.
Ljudi bolje reagiraju na vizualne znakove, a video je savršena metoda za hvatanje i prikazivanje emocija i fizičkih svojstava onoga što promičete. Dobijete li tjedno bar tri videa? Sigurno sam u pravu.
Osim što je YouTube najpopularnija video platforma, video zapisi s te mreže dijele se svuda – na Facebooku, Twitteru, u porukama, e-mailovima… Video zapisi s YouTuba su mobile friendly pa ih svi lako mogu pregledati. I još nešto, Google i druge tražilice favoriziraju video materijale pa je dijeljenje videozapisa putem YouTubea s naslovima, opisima i oznakama u kojima se koriste ključne riječi, odličan način za poboljšanje rangiranja na tražilicama.
Preko 750 milijuna „poslovnjaka“ koristi LinkedIn za umrežavanje, napredovanje u karijeri, promoviranje svojih poduzeća i još mnogo toga. Više od polovice marketinških stručnjaka kaže da planiraju koristiti LinkedIn u ovoj godini. Pokazalo je to nedavno istraživanje platforme HubSpot.
LinkedIn je doživio veću popularnost kad su korisnici i brendovi shvatili da je LinkedIn jedina društvena platforma posvećena profesionalcima, ali ne samo kako bi pronašli ili ponudili nova radna mjesta. Ova društvena mreža mora biti u vašoj marketinškoj strategiji ako ste tvrtka koja cilja profesionalnu publiku, osobito B2B marketinške stručnjake usmjerene na privlačenje potencijalnih klijenata. Isto tako, trebao bi vam biti „must have“ kanal ako želite brendirati samoga sebe.
Dobru vidljivost na LinkedInu ćete dobiti ako objavite tek tri posta tjedno, a kad na vašu objavu reagira netko od pratitelja dijeljenjem, komentarom ili lajkom, to će vidjeti i njihovi kontakti. Na LinkedInu se mogu objavljivati i Stories, a najnovija službena vijest je da će taj alat uskoro dobiti i neka poboljšanja.
Slično kao na Facebooku, na LinkedInu možete pokrenuti i sponzorirane kampanje, ali uz još bolje ciljanje vaših potencijalnih klijenata. Također je moguća opcija prenošenja uživo.
Za kraj savjet koji uvijek napomenem klijentima: Svaka marketinška strategija započinje kupcem! Zato prije nego što postavite poslovne stranice na društvenim mrežama, kreirajte vašu ciljanu skupinu, tj. vaše buyer persone. Ne trošite vrijeme i novac uzalud kreirajući i objavljujući sadržaj i oglase na onim društvenim mrežama na kojima nisu vaši kupci ili klijenti.
Povezano: Što nikako ne biste smjeli raditi na svojoj poslovnoj Facebook stranici?