Ponekad je svaki zadatak u poduzetništvu lakši od onog ključnog: dovođenja novih kupaca/klijenata. Možete imati najbolji proizvod ili uslugu, no ukoliko novac ne pristiže, ne možete uspješno poslovati. Ovi koraci pomoći će vam doći do novih klijenata, a time i do povećanja prihoda!
Kako već danas doći do novih klijenata
Pokrijte osnove
Mogli bismo reći da se suvremeno poslovanje zasniva na nekim standardima koji su početna točka svakog biznisa. To su stvari koje se podrazumijevaju i bez kojih ne biste trebali graditi biznis. Stvari poput ažurnih društvenih mreža, slika i detalja proizvoda i opisa usluga, iskustva postojećih klijenata. Uz sve to, jedan važan korak koji je potrebno poduzeti je i kreiranje svog idealnog kupca ili klijenta. To će vam pomoći jasno postaviti granice, znati ponekad reći “ne”, ali i usmjeriti marketinške aktivnosti prema pravoj ciljanoj grupi.
Povezano: 5 pravila koja biste trebali slijediti ako želite biti uspješni na društvenim mrežama
Istaknite pogodnosti
Ljeto je idealno vrijeme za dodatnu promociju. Ljudi su više opušteni i spremni na prihvaćanje novih informacija, a i većina biznisa ljeti ima više vremena posvetiti se marketinškim aktivnostima. Čak i ako vaše poslovanje nije ni na koji način vezano uz ljeto, sada je prilika istaknuti se i ostati klijentima u fokusu. Recimo da se bavite edukacijama ili imate teretanu, ljeti rijetko tko pohađa oboje. No, ljeto je idealno kako bi ponudili dodatne pogodnosti za upise u rujnu i slično. Pogodnosti mogu biti i posebni popusti na preporuke prijateljima ili promo kodovi za besplatne dostave, gratis usluge. Osim online promocije razmislite i o tiskanju letaka.
Uključite se u vama važna “plemena”
Prije nekoliko godina uveden je pojam “plemena” (eng. tribes) koji zapravo izuzetno dobro opisuje društvo u kojem živimo. Pod time se misli na zajednice/grupe ljudi koji dijele iste interese, hobije i slično. Tako su društvene mreže prepune grupa koje okupljaju ljubitelje DIY projekata, knjiga, ljubimaca, igrica i slično. Time se olakšava i tvrtkama koje nude proizvode i usluge za svaku od tih grupa ljudi. Proučite kojim grupama je zanimljivo ono što vi nudite i aktivirajte se na društvenim mrežama, lokalno u zajednici ili čak globalno, ovisno o načinu poslovanja. Napravite poslovni profil iz kojeg je jasno tko ste i čime se bavite. Ukoliko ste stručnjak u određenom području, ponudite svoje savjete, tips&tricks. Upravo je to često način na koji poduzetnici dolaze do novih klijenata: netko zamijeti njihov komentar i odluči im se javiti.
Ne zaboravite na networking
Opće je poznata činjenica da je naše tržište još uvijek relativno malo. To ujedno znači da, nažalost, brojni poduzetnici iz iste ili slične branše gledaju na druge kao na konkurenciju, a ne kolege. Suzdržite se od takvog mindseta i okrenite se onome u kojemu “ima dovoljno za sve”, gdje jedni drugima pomažu. Puno ćete dalje dogurati! U tome će vam pomoći i dobri stari networking! Pronađite online (još bolje uživo) događanja u vašoj blizini, ponesite vizitke i budite spremni izaći iz zone komfora.