Volite li uzbuđenje jurnjave? Žudite za uzbudljivom igrom privlačnosti? Onda ne tražite dalje od Avonovog najnovijeg mirisa: predstavljamo Attraction Game parfeme za nju i njega. Upoznajte prvi Avonov miris koji koristi neuroznanost za poboljšanje vaše igre privlačnosti!
Uz snažan zajednički hypnotic accord, mirisi Attraction Game sadrže sastojke za koje se pokazalo da izazivaju užitak, stimuliraju um i iskušavaju osjetila. Dva neodoljiva nova mirisa za nju i njega, ovog se Valentinova pridružuju Avonovoj obitelji Attraction mirisne linije.
Stvoren u suradnji s poznatom svjetskom mirisnom kućom Firmenich, najnoviji Avonov miris razvijen je korištenjem sastojaka složenih da vas uzbude. Nakon isprobavanja mirisnih sastojaka Attraction Game parfema, fMRI snimka – slična onoj kod MR skeniranja – pokazala je aktivnost u mozgu svih ispitanika ukazujući na stimulirani osjećaj užitka. Prema novom istraživanju, 4 od 5 (78%) žena u svijetu priznaje da ih partnerov izbor parfema može učiniti privlačnijima³. Ovaj novi miris – najprodavanijeg svjetskog brenda mirisa[1] – ide korak dalje, jer sa svojom jedinstvenom mješavinom mirisnih tvari dokazano mami vaša osjetila.
Uz dobro poznate bogate i tople drvene note koje potpisuju cijelu Attraction liniju, Attraction Game For Him i Attraction Game For Her otvaraju se svježom kruškom i začinskim biberom, uz notu tamne čokolade u srcu.Attraction Game For Him istražuje svježu i toplu napetost, kreirajući poznatu muževnu strukturu s modernim senzualnim pristupom. Attraction Game For Her započinje pjenušavom svježom voćnosti pri vrhu koju stavlja u kontrast s cvjetnom sofisticiranošću baze. Oboje ostavljaju dugotrajan trag misterije i magnetske privlačnosti, pružajući neosporno uzbuđenje iz sata u sat.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Gina Ghura, Voditeljica odjela za mirise u Avonu, potvrđuje: „Naše nam istraživanje daje dublji uvid u razumijevanje važnosti uloge mirisa u igri privlačnosti. S obzirom da nam je čak 69% žena otkrilo da loš odabir mirisa na muškarcu može ugasiti romantičnu iskru³, željeli smo to ispraviti. Otišli smo dalje od osmišljavanja mirisa koji nevjerojatno miriše… i stvorili smo miris koji koristi mozak da vas uzbudi. Posvećeni smo pomicanju granica inovacija i omogućit ćemo najnoviju tehnologiju dostupnu svima.“
Ovog Valentinova svoje šanse ne prepustite samo sretnoj oklonosti, Kupidovoj strelici ili jagodama i šampanjcu… Pokrenite svoju igru privlačnosti uz najzavodljiviji i najneodoljiviji miris u Avonovoj Attraction obitelji i stvorite Dan zaljubljenih za pamćenje. Hoće li to biti ljubav na prvi miris?
Povuci pravi potez i dozvoli si miris privlačnosti za samo 139,90kn u Avon katalogu za veljaču. Prijavi se besplatno i sama naruči online, tako ćeš najlakše i najbrže doći do svih željenih proizvoda za ljepotu i osnaživanje žena. #gledajmesada
¹Bazirano na fMRI studiji sa 17 ispitanika (9 žena, 8 muškaraca), 19-33 godina starosti. Rezultati se definiraju kao “aktinost mozga” prikazana na fMRI snimki. Izvor: Firmenich (2021).
²Prema broju prodanih bočica mirisa u 2020. godini
³2021. Godine, studija na 4.009 žena starosti 18+ u UK, Poljskoj, Južnoj Africi I Filipinima. Studiju je zatražio Avon, odradio Opinium.
Foto: Avon PR