Da biste povećali učinkovitost svojeg sustava upravljanja vremenom – pospremite prije nego što pođete kući. Potrošite nekoliko minuta da biste ostali organizirani.
Prije napuštanja ureda prođite još jednom kroz primljene poruke i vaše dnevne bilješke, kako biste provjerili da li ste neki od zadataka propustili zabilježiti. Dokumente koje trebate arhivirati spremite u pripadajuću mapu, ili ih odložite na mjesto za arhiviranje, a dokumente koje treba proslijediti, proslijedite odmah ili ih pripremite tako da to možete učiniti odmah ujutro. Naravno, dokumente koje više ne trebate, bacite odmah. Pogledajte svoj plan za sutra, pregledajte popis zadataka, odredite im prioritete i odlučite na čemu ćete sutra prvo početi raditi. Sve stvari vratite na svoje mjesto, tako ćete uspješno zaokružiti svoj radni dan, a ujutro ćete se neopterećeni vratiti u uredan ured.
3 pravila upravljanja vremenom
- Ne stvarajte sami sebi nemoguće situacije
- Definirajte prioritete
- Izbjegnite kradljivce vremena i različita ometanja, a osobitu pažnju obratite na odgađanje
mr. sc. Nataša Trojak