Upravljanje poslovnim stranicama na društvenim mrežama ključni je element marketinškog plana svake tvrtke.
Marketing na društvenim mrežama postao je neophodan za sve moderne tvrtke koje se žele povezati s kupcima tamo gdje se oni nalaze – online. Na današnjem digitalnom tržištu uspjeh poslovnih stranica na društvenim mrežama izravno utječe na postizanje ciljeva tvrtke. Na društvenim mrežama, kao što su Facebook, Instagram ili LinkedIn dijelit ćete sadržaj promovirajući svoje poslovanje te proizvode ili usluge. Vjerojatno se pitate postoje li neke prakse i savjeti za najbolje rezultate.
Uspjeh ne dolazi preko noći. No, pored upornosti i redovitog objavljivanja sadržaja, imam 4 savjeta koja će vam pomoći kod kreiranja strategije nastupa na društvenim mrežama.
1. Procijenite svoje marketinške ciljeve na društvenim mrežama
Objektivno proučite svoje poslovanje i pregledajte što već radite s marketingom na društvenim mrežama (ako već imate stranice na društvenim platformama). Zatim odredite svoje marketinške ciljeve.
Postavljanje poslovnih ciljeva odredit će smjer vaše promocije na društvenim mrežama i pomoći vam da ostanete na putu prema cilju.
Koristan način da planirate svoje ciljeve je postaviti što biste željeli ostvariti za mjesec dana, tri mjeseca ili pola godine. Ovu metodu možete prilagoditi na duža vremenska razdoblja od godine, tri, pet, ako želite.
2. Istražite ciljanu publiku kako biste im prilagodili sadržaj koji ćete objavljivati
Prije povezivanja s publikom na društvenim mrežama, ključno je razumjeti tko su oni i što im je potrebno. Temeljito istražite svoju ciljanu publiku kako biste mogli stvarati sadržaj koji odgovara njihovim potrebama.
Razmislite tko su ljudi do kojih pokušavate doprijeti.
Odgovorite na pitanje kako biste ih klasificirali prema tržišnim segmentima. Vaše istraživanje dat će vam smjernice kakav sadržaj ćete objavljivati te osigurati angažiranu publiku među kojom će se, s vremenom, iskristalizirati vaši kupci.
3. Uključite svoje pratitelje u sadržaj koji objavljujete
Vaši pratitelji su vaš najvažniji marketinški resurs na društvenim mrežama. Oni će odlučiti o uspjehu ili neuspjehu vaše promocije tako što će se angažirati i reagirati vaš sadržaj ili ga ignorirati.
Kako biste uključili svoje sljedbenike i potaknuli ih na angažman, dijelite sadržaj koji oni stvaraju.
Na primjer, zamolite ih da podijele slike i videozapise vaših proizvoda u upotrebi i objave ih na vašim stranicama. Evo još nekoliko drugih ideja za izgradnju angažmana s pratiteljima:
- Postavljanje hashtagova specifičnih za vaš brend
- Ponovno objavljivanje sadržaja korisnika o vašem brendu
- Održavanje natjecanja i darivanja
- Isticanje pozitivnih recenzija kupaca
- Traženje povratnih informacija od kupaca putem društvenih kanala (npr. ankete u Stories objavama)
4. Analizirajte rezultate
Svaka društvena platforma ima vlastite analitičke alate koje možete koristiti kako biste pratili kako publika reagira na vaš sadržaj. Ako su pratitelji vaš najvažniji resurs, analitika je na drugom mjestu.
Analitički podaci omogućuju vam da izmjerite i poboljšate svoj marketinški ROI i vidite pomažu li vam vaši napori u postizanju vaših ciljeva.
Pratite kako se kreće najvažniji analitički podaci na društvenim mrežama kao što su:
- angažman,
- doseg,
- broj pratitelja,
- dojmovi,
- pregledi videozapisa,
- posjeti profilu,
- spominjanja,
- dijeljenja,
- oznake i
- ponovne objave.
Upotrijebite ove mjerne podatke kako biste prilagodili marketinšku strategiju društvenih medija ili kako bi vam pomogli u donošenju novih kampanja.
Marketing na društvenim mrežama postao je iznimno popularan način povezivanja tvrtki s ciljanom publikom jer svaka platforma ima milijune – ili čak milijarde aktivnih, dnevnih korisnika. Iskoristite ih na najbolji način kako biste se predstavili potencijalnim kupcima ili klijentima.
Povezano: Saznajte kako biti uspješniji na društvenim mrežama u 2024.