Instagram Explore stranica opcija je za organski doseg kako bi vas potencijalni kupci ili klijenti zapazili na društvenim mrežama.
Ako vaš budžet nije dovoljno izdašan da u svoju strategiju promocije na društvenim mrežama uključite učestalo i plansko plaćeno oglašavanje, Instagram Explore stranica ostaje vam jedna opcija za organski doseg kako bi vas potencijalni kupci ili klijenti zapazili na društvenim mrežama.
Ako imate tvrtku ili se kao freelancer borite na tržištu društvenih mreža, pojavljivanje na Explore stranici omogućit će vam da podignete doseg svojih objava, pojavljivanje, a time i prodaju. To je i prilika da povećate broj pratitelja i izgradite zajednicu oko svoga brenda. Što trebate učiniti da biste došli na Explore stranicu na Instagramu pročitajte u nastavku teksta.
Što je Instagram Explore stranica?
Instagram Explore ili stranica Istraži na Instagramu je zbirka javnog sadržaja koja uključuje fotografije, videozapise, Reelse i priče prilagođene svakom pojedinom korisniku Instagrama.
Na Instagramu svi imaju potpuno drugačiju stranicu za istraživanje. Algoritam ih stvara za svakog korisnika posebno, vodeći računa o tome tko su ljudi ili brendovi koje pratite, fotografije i videozapisi koji vam se sviđaju, te s kim ste povezani na Instagramu.
Instagram Explore stranicu pronaći ćete tako da dodirnete ikonu povećala na dnu aplikacije. Na vrhu feeda Explore stranice možete pretraživati stranice i profile, ključne riječi, hashtagove i mjesta. Sama stranica Explore prikazuje različite kategorije, od Reels feeda do tema poput glazbe, sporta, putovanja, ljepote, hrane itd. Kada tražite nešto, opcije kategorije prilagođavaju se vašim interesima.
Tako ako npr. kliknete na fotografiju u sažetku sadržaja Explore stranice koja prikazuje grad Pulu, otvorit ćete sadržaj koji se kontinuirano povezuje s tom fotografijom, mjesta u blizini, spomenici, atrakcije i sl. Dakle, stranica Istraži je poput kanala koji vas vodi do najrazličitijih feedova koji su sve uže i uže povezani s temom koja vas zanima. A to je zato što algoritam koji stoji iza stranice Instagram Explore koristi strojno učenje za prilagodbu i poboljšanje preporuka sadržaja.
Kako funkcionira algoritam za Explore stranicu?
Za razliku od vašeg standardnog feeda, na kojem vidite objave profila i stranica koje pratite, Instagramovi inženjeri klasificiraju stranicu Istraži kao “nepovezani sustav”. Zbog toga ćete ovdje vidjeti objave koje se sortiraju na temelju aktivnosti korisnika na Instagramu, a zatim se rangiraju na temelju sličnih faktora.
Drugim riječima, izbor sadržaja na stranici za istraživanje svakog Instagram korisnika temelji se na:
- stranicama/profilima koje već pratite
- sadržajima koji se sviđa ljudima koje pratite
- vrstama objava na koje često klikate
- postovima s visokim angažmanom.
Tri načina na koja ćete se brže pojaviti na Explore Instagram stranici
1. Dijelite privlačan sadržaj
Već duže vrijeme vidimo kako videozapisi imaju prednost u odnosu na statične fotografije i vizuale ako govorimo o angažmanu publike na Instagramu. Isto tako videa (Reels) na Explore stranici automatski se reproduciraju i često im se daje više prostora u feedu.
No i dalje vizualni elementi s oznakama proizvoda, formatima vrtuljaka (carousela) ili samo zapanjujućim slikama mogu biti osobito privlačni publici. Nemojte zanemariti ni moć uvjerljivih opisa koje pišete ispod svojih objava. Što god dijelili na Instagramu, neka to budu visokokvalitetni vizualni sadržaji. Također, pratiteljima ponudite nešto vrijedno i korisno – od zanimljivog sadržaja do nagrada za vjernost.
Zapamtite, angažman nadilazi lajkove i komentare na vašim postovima. Stoga nastojte stvoriti sadržaj koji će ljudi htjeti podijeliti sa svojim prijateljima i/ili spremiti ga!
2. Objavljujte kada su vaši pratitelji online
Instagramov algoritam daje prioritet friško objavljenim postovima. To znači da će, ako je vaša objava potpuno nova, biti prikazana većem broju vaših pratitelja. Ostvarivanje visokog angažmana s vlastitim pratiteljima prvi je korak prema dobivanju mjesta na stranici Explore.
Treba li vam savjet više o najboljem periodu za objavljivanje sadržaja na Instagramu za ovu godinu, bacite oko na ovaj blog.
Povezano: Što je ChatGPT i predstavlja li moguću ugrozu radnih mjesta?
3. Koristite relevantne oznake
Geografske oznake, oznake drugih stranica ili profila i hashtagovi dodatni su načini za proširenje dosega vašeg sadržaja unutar stranice Explore.
Upamtite, ljudi također koriste stranicu Instagram Explore za pretraživanje po hashtagu i lokaciji.
Ako određeni hashtag potakne nečiji interes, oni ga također mogu pratiti. Stoga strateški odaberite hashtagove i geotagove kako bi se vaš sadržaj pojavio tamo gdje ga ljudi traže.
Ako u objavama označite druge stranice ili profile, i to je dodatni način prikazivanja vaših objava novoj publici. Zato obavezno označite relevantne stranice ili profile u svojim objavama, bilo da se radi o profilu vlasnika tvrtke, vašim partnerima (uključujući influencere), fotografima ili dizajnerima s kojima surađujete.