Mnogi misle da su web stranice stvar prošlosti, a društvene mreže budućnost. No, web svake tvrtke neizostavan je čimbenik ozbiljnog i uspješnog poslovanja. Evo što bi trebao sadržavati i zašto.
Što bi trebao imati home page svake web stranice
Osnove o biznisu
Jednom kada sebi odgovorite tko ste vi i što je vaš biznis, navedeno bi kratko i atraktivno trebali napisati na početno mjesto svoje web stranice. Ako se bavite poslom gdje ljudi ciljano idu na vaš web ili je u pitanju specifična brašna, ovaj korak nešto je manje bitan. No, ako to nije slučaj, onda je ovo prvi korak do novog kupca. Danas većina prometa dolazi od drugih kanala usmjerenih na vaš web, poput Pinteresta, Googlea, kroz članke na drugim medijima. Stoga je za pretpostaviti da potencijalni kupac ne zna točno tko ste i čime se bavite, nego je na web stranicu stigao jer ga je neki sadržaj vezan uz vas zainteresirao. Iskoristite tu (vrlo kratku) pažnju i predstavite se u 1 – 2 rečenice.
Koje je vaš područje ekspertize
Biznisi često griješe i oslanjaju se samo na jednu, “wow” rečenicu. Poput “pomažemo vam ideju pretvoriti u stvarnost” ili “glavno mjesto za sve vaše marketinške potrebe”. Iako privlačna, ta rečenica zahtjeva dodatno pojašnjenje u vidu konkretnih područja vašeg djelovanja. Možda se bavite dizajnom, ali ne i izradom vizuala. Ili pripremate tekstove, no ne surađujete s medijima. Važno je na jednom mjestu, kratko i jasno navesti sve usluge kojima se bavite ili proizvode, posebice ako nemate webshop. A ukoliko ga imate, važno je da je sustav filtriranja funkcionalan i brz.
Osim popisa usluga/proizvoda, važno je u kratko pojasniti kome su namijenjene vaše usluge. Možda samo drugim tvrtkama, a možda pojedincima. Može li se odabrati jedna usluga ili cijeli paket? Nemojte potencijalnog kupca ostavljati s puno upitnika “nad glavom” i očekivati da će jednostavno nazvati ako ima mu zatreba još informacija.
Što dalje
Nakon što je posjetitelj vaše web stranice saznao tko ste i čime se bavite, napravite korak dalje, odnosno “call to action”. Za svaki biznis ovaj korak je drugačiji, no važno je da ga ne preskočite u kreiranju svoje web stranice. To može biti poziv na besplatni PDF priručnik ili ogledno prvo savjetovanje. Mogu biti i ikone s poveznicama na vaše društvene mreže ili uvodni YouTube video. Može biti i jednostavna rečenica s linkom na web, odjel kupovine ili nešto treće što vam je važno. Stanete li samo na opisnom djelu bez ovog teasera mogli biste izgubiti brojne kupce, a da nikada ne shvatite zašto. Sada znate!