Poslovni trendovi stalno se mijenjaju pa tako i oni vezani uz pronalazak posla. LinkedIn, kao izuzetno utjecajna poslovna platforma nameće se kao logičan korak naprijed i novi način prijave na željene poslove. Tako i sve više velikih tvrtki na svojim stranicama, osim klasične prijave putem CV-a, nude i onu putem LinkedIna.
Pronalazak posla putem LinkedIna sve je učestaliji
Trenutno najbolja opcija je da, ukoliko prilikom prijave postoji ta mogućnost, odaberete priložiti i CV i link na svoj LinkedIn profil. No, to bi se uskoro moglo promijeniti jer sve više menadžera “preleti” CV dok se LinkedIn profil detaljnije proučava. Za pronalazak posla u današnje vrijeme svakako je važno prethodno kvalitetno urediti svoj profil na ovoj popularnoj društvenoj mreži.
LinkedIn kao CV novog doba
Osim što se na jednostavan način možete prijaviti na brojne poslove koji se oglašavaju direktno na ovoj mreži, možete ga dodati i prilikom klasične prijave. Bilo da se radi o uploadu linka ili dodavanju istog u prijavu putem emaila, LinkedIn postao je poslovni standard.
Neizostavan je za predstaviti vlastiti biznis ako ste poduzetnik, za upoznavanje s kulturom tvrtke ako se radi o korporaciji te isticanje svojih postignuća kao pojedinac, bez obzira radite li i gdje. Izuzetno je pogodan i za freelancere te one koji su radili na brojnim projektima. Naime, pod stavkom “features” možete napraviti portfolio svojih radova ili staviti linkove, recimo na autorske tekstove u medijima.
S obzirom na formu u kojoj se navode relevantna iskustva, vizualno je puno atraktivniji od CV-a, u kojem ako napišete koju riječ više već izgleda “prenatrpano”. Naravno, i na LinkedInu treba paziti i ne navoditi baš sva iskustva, poslove i projekte, već one koji su relevantni za branšu u kojoj se želite profesionalno razvijati.
Povezano: Kako dobiti posao iz snova u 3 jednostavna koraka
Više prilika za suradnje
Jednostavno slanje svog životopisa, bilo kroz oglašene pozicije ili otvorene molbe, u suštini je pasivna radnja. Bez obzira koliko je atraktivna vaša prijava. LinkedIn pruža bezbroj mogućnosti koje povećavaju šanse za zaposlenje i nakon što ste poslali svoju prijavnicu. Stoga je aktivnost na ovoj mreži izuzetno važna. Zapratite ljude i tvrtke relevantne za vašu poziciju ili onu kojoj težite. Pratite trendove i čitajte novosti iz svoje, ali i drugih industrija. I najvažnije od svega – uključite se u rasprave, komentirajte, sherajte i “lajkajte” sadržaj koji s vama rezonira. Tu je važno da se uključite u one objave koje su vam zaista važne jer se lažan interes samo u svrhu možebitnog zaposlenja ili povezivanja brzo prepoznaje.
Uz sve to bilo bi dobro da i sami ponekad napišete post bilo informativan ili onaj u kojem tražite savjet ili tuđa iskustva. I tu je važno da pišete iz srca, a ne s ciljem da baš vaš post postane viralan, a poslodavac vam potom “pokuca na vrata”. LinkedIn je mreža koja puno toga pruža tražiteljima posla, ali zauzvrat traži iskrenost, autentičnost i angažiranost “na duge staze”.
Povezano: 3 inspirativne žene na LinkedInu koje rado pratimo