Svi koji se bave nekim poslom, trude se kreirati uspješan brand. Riječ je o izazovnom poslu u kojem je ključna kreativnost, znanje, vještine i mudrost.
Thomas Gad ističe 10 najznačajnijih pravila za kreiranje brandova, pravila za brandove koji će i u budućnosti ostvarivati dobit i stvarati dugoročne vrijednosti.
Pravila za brandove budućnosti
1. Brand se kreira u mislima osobe
Proizvod ili usluga koja pruža korist i uporabljivost može lako biti zamijenjena. Brand usađen u nečiji mentalni sklop je individualan i jedinstven.
2. Brand se mora zalagati za nešto
„Bolje je biti nekome nešto, nego svakome ništa“ znači da se svi uspješni brandovi zalažu za nešto posebno. Takva filozofija i različitost su recept uspjeha.
3. Brand je predan kao dobar prijatelj
Opis uspješnog branda je kao opis najboljeg prijatelja. Riječi neće biti važne, važno je iskustvo. U prijateljstvu je važna pažnja, priznavanje, zgodna iznenađenja i druženje.
4. Brand je najvrjednija imovina
Brand nije samo marketinški alat, nego je i stvarna vrijednost poduzeća.
5. Brand je pokretač
Upravljanje brandom je proces koji počinje iznutra i postaje instrument promjene.
6. Brand s budućnošću ima kristalno jasnu ulogu na tržištu
Poduzeće se ne može osloniti samo na djelatnost kojom se bavi, već i na ulogu koju u toj djelatnosti želi igrati.
7. Brand potiče kreativnost, ne samo među svojim kupcima
Interakcija i kreativnost su važni i brandovi budućnosti su predmet interesa zaposlenika, klijenata i ostalih zainteresiranih osoba.
8. Brand se veseli savezima s drugim brandovima
Snažni brandovi trebaju se hrabro upuštati u povezivanje s drugim brandovima ako postoji sklad s njihovim Brand Code-om.
9. Brand najbolje štiti sam sebe
Odnosi s klijentima i potpune informacije koje imaju klijenti čine stvaranje loših kopija ili imitacija potpuno bespredmetnim.
10. Brand je vozilo za prijenos koristi i vrijednosti
Brand nije samo ekonomski, već i filozofski mehanizam. Zbog stalnih promjena na tržištu i mislima potrošača, u budućem razvoju branda filozofska strana će biti temelj za stvaranje ekonomskih rezultata.