Društvene mreže su postale alat koji poduzetnici više ne bi trebali zanemarivati.
Mnogi ih koriste u svom osobnom životu, ali ne znaju kako ih koristiti za promicanje poslovanja. Društvene mreže mogu pomoći u podizanju poslovanja na novu, višu razinu uspjeha. Putem društvenih mreža možete možete povećati i ubrzali prodaju, biti u tijeku s najnovijim trendovima na tržištu, pronaći zaposlenike. Prisutnost na društvenim mrežama u današnje vrijeme je nephodna. Ako niste online, ne postojite. Kvalitetnim planiranjem i uz puno rada i strpljenja, možete naučiti koristiti društvene mreže kako biste privukli, angažirali i zadržali kupce.
Ako to već niste učinili, izradite osobne profile na glavnim društveni mrežama kako biste shvatili kako koja mreža funkcionira. Osjetite kako tvrtke koriste Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube i ostale mreže. Posvetite posebnu pozornost uspješnim tvrtkama iz svoje branše, tvrtkama koje imaju puno sljedbenika i interakcija. Provjerite kakav sadržaj dijele sa svojim fanovima. Koje strategije koriste za angažiranje ljudi. Koji ton primjenjuju u komunikaciji. Nije komplicirano, ali će vam trebati neko vrijeme da shvatite kako što funkcionira.
Kreirajte strategiju
Kako bi se vaš trud isplatio, vrlo je bitno kreiranje strategije na društvenim mrežama. Pogreška koju mnoge tvrtke čine je kreiranje Facebook stranice ili Twitter feeda bez pravilnog planiranja. Rezultat može biti trošenje resursa i loši rezultati. Stoga, kreirajte strategiju za društvene mreže.
Odredite glavne ciljeve vaše prisutnosti na društvenim mrežama. Odredite ciljanu publiku. Usredotočite se na društvene mreže koje koristi vaša ciljana publika. Razmislite o tome kakav sadržaj može privući vašu ciljanu publiku. Analizirajte prisutnosti vaših konkurenata na društvenim mrežama. Istražite koliko sljedbenika vaši konkurenti imaju na različitim mrežama da biste dobili ideju o tome gdje bi vaša ciljana publika mogla biti najaktivnija. Izbjegavajte pretjeranu samopromociju.
Sadržaj koji kreirate treba doprinijeti izgradnji odnosa s vašim sljedbenicima, potaknuti ih da naposljetku postanu i ostanu vaši kupci. Kako biste to postigli, osigurajte korisne informacije, savjete… Koristite ton kao da razgovarate s klijentom osobno.
Budite strpljivi
Da, budite strpljivi. Kao i svaki odnos, uspješnost na društvenim mrežama traži vremena. Imajte na umu da ne možete kupiti lojalnog fana, to povjerenje morate steći. Utvrdite u koje vrijeme tijekom dana je najveća interakcija. Povremeno možete uputiti izravne pozive na akciju.
Prilagodite svoje stranice društvenih mreža. Budite dosljedni. Koristite vizuale, logotip i boje koje karakteriziraju vaš brend. Postavljanje stranice je dovoljno jednostavno da je možete kreirati i sami, ali profesionalno prilagođena stranica ostavlja bolji dojam.
Koje mreže koristiti?
Kada ljudi razmišljaju o društvenim mrežama, prvo što im pada na pamet je Facebook. To je mreža koju tvrtke više ne mogu ignorirati, orijentirana je na opću društvenu interakciju. Za razliku od Facebooka, Linkedin je usmjeren na profesionalno umrežavanje. LinkedIn je najveća profesionalna mreža i vrlo je značajna za tvrtke, stručnjake i zaposlenike.
Twitter je koristan za pružanje poslovnih savjeta i samopromociju. Obzirom da ograničava broj znakova u objavama, odlična je platforma je za objavu kratkih informacija tijekom dana. Tvrtkama omogućava jednostavno dijeljenje informacije i produbljivanje odnosa s klijentima.
Predstavite se u videu na YouTube kanalu, ponudite savjete… Na taj način jačate svoj profil stručnjaka i gradite povjerenje potencijalnih klijenata. Dajete im priliku da vas upoznaju i steknu povjerenje i prije nego se fizički susretnu s vama.
Prisutnost na društvenim mrežama vam omogućava da komunicirate s ciljanom publikom. Iskoristite prednosti koje vam društvene mreže nude za poslovanje.
Povezano: 10 najvažnijih savjeta koje ćete čuti za uspjeh na društvenim mrežama