Ne znam kojim poslom se bavite, ali sam prilično sigurna da ima još ljudi koji se bave istim ili sličnim poslom. Možda vas konkurencija zabrinjava, možda i ne.
Neka vas konkurencija ne obeshrabri. Možete biti uspješniji od njih. Sigurno je puno onih koji rade isto što i vi. Usredotočite se na razmišljanja kako se možete razlikovati. Kako biti korak ispred. Kako izgraditi svoj ugled. Kako biti primijećen. Osmislite svoju prepoznatljivu priču, zanimljivu, pamtljivu priču. Prilikom ulaska na tržište preplavljeno konkurencijom, bitno je istaknuti se.
Ponudite svojim klijentima proizvod ili uslugu koju konkurencija nema. Istaknite se atraktivnim vizualnim identitetom. Izradite atraktivnu web stranicu. Ljudi pamte vizualno lijepo, drugačije, neobično.
Odlučili ste uvjeriti tržište da ste bolji?
Uvjeravate da imate bolje proizvode. Uvjeravate da imate bolje usluge. Bolju komunikaciju. Bolji odnos s klijentima. Bolje ovo, bolje ono… Zaboravite, to ne djeluje! U to bolje potrošač zapravo ne vjeruje. Mnogi sad sigurno sjede i pokušavaju dokučiti kako da budu bolji od konkurencije. Ono što biste trebali raditi je razmišljati kako se možete razlikovati od konkurencije. Kako se možete istaknuti. Kako stvoriti jedinstven doživljaj.
Svaki biznis ima svoju dušu
U startu, vaša tvrtka je jedinstvena. Postoji jedna stvar koja ju čini jedinstvenom, to ste vi i ljudi unutar tvrtke. Svaki biznis ima svoju dušu, vi ste duša svog biznisa. Netko će htjeti raditi upravo s vama, a ne s nekim drugim. Često će se desiti da će netko odabrati vašu tvrtku upravo zbog vas, a ne zbog proizvoda/usluge. Vi u svoj posao unosite svoju energiju. Vaša energija će privući određene ljude, ljude koji ne žele poslovati s vašom konkurencijom. Oni žele poslovati s vama.
Razmislite… Da ste kupac, da li biste kupili svoje proizvode/usluge ili proizvode/usluge konkurencije? Zašto? Razmišljanje o ovome vam može pomoći da dođete do važnih saznanja. Da uočite prednosti/nedostatke svog biznisa. Ako vjerujete u ono što radite. Ako to što radite, radite dobro… neka vas konkurencija ne zabrinjava.
Iskustvo je najbolji učitelj
Započnite i prepustite se. Mnoge dobre stvari dolaze usput, nenajavljene, neplanirane. Ne možete sve znati odmah, ali svakim danom ćete biti „pametniji“. Poduzetnički put je pun uspjeha i padova iz kojih učimo. Svaki dan u poduzetništvu donosi nove ideje, nove planove, nove smjernice. Nova dragocjena iskustva.
Bila ona dobra ili loša.
„Iskustvo je najbolji učitelj“ Ciceron