U današnjim uvjetima tržišnog poslovanja i brojne konkurencije, doći do novih klijenata je uvijek izazov. Naravno, uvijek postoje načini.
Nedavno me kontaktirao poduzetnik koji je godinama uspješno poslovao putem preporuka. Iako vrlo stručan u poslu kojim se bavi, došao je u situaciju da mu fale novi klijenti i traži načine kako da dođe do njih. Zamolila sam da mi pošalje web adresu. Htjela sam detaljno pregledati njegovu web stranicu i potražiti dodatne informacije o poslovanju kako bih mu mogla dati savjete. Ostala sam iznenađena kada je rekao da nema web. Više me nije čudila činjenica da mu ne dolaze novi klijenti.
Web stranica je osobna iskaznica vašeg poslovanja!
Ako nemate web stranicu, potencijalni klijenti vas neće pronaći. Ili mogu posumnjati u vaše poslovanje i radije potražiti nekoga čija će im se usluga učiniti atraktivnijom… jer možda imaju super web stranicu.
Ljudi vole vidjeti. Vrlo jednostavno.
Sve se odvija na Internetu
Danas svi traže rješenja na Internetu. Sve što trebamo pronalazimo online i ciljano odlazimo kupovati, i to ako kupnju ne obavimo putem Interneta. Isto je i s uslugama. Ako trebamo neku uslugu, tražimo je na Internetu. Ako niste prisutni na Internetu, potencijalni klijent vas neće pronaći u trenutku kada bude tražio ono što nudite. Dnevna posjeta Googlea se mjeri u bilijunima. Ljudi kontinuirano dolaze i traže informacije. Dajte im mogućnost da vas pronađe!
Najjednostavniji put do novih klijenata
Ako imate web stranicu, možete koristiti Google Ads oglašavanje. Google Ads je najjednostavniji put do novih klijenata. Ova platforma Vam omogućava oglašavanje osobama koje imaju potrebu za vašim proizvodima i uslugama. Zapravo, isključivo njima ako je kampanja kvalitetno kreirana. Svaki upisani pojam u tražilici za Google predstavlja novi upit na koji treba dati odgovor. Google nudi najrelevantnije odgovore, informacije koje su najbliže postavljenom upitu.
Upravo u tom trenutku nastupaju i Google Ads oglasi. Kalitetno postavljenom Ads kampanjom upravo ono što vi nudite može biti istaknuto na visokoj poziciji u tražilici. Vaši oglasi se mogu prikazivati na Googleu. Vaši oglasi se mogu prikazivati i na mnoštvu webova, blogova, online dućana koji su dio Googleove prikazivačke mreže. Možete oglašavati i svoje video materijale.
Značajna prednost ovog oglašavanja je i mogućnost da svoj oglas prikazujete ljudima koji su posjetili vašu web stranicu. Na taj način ostajete u blizini potencijalnih kupaca. Podsjećate ih da ste tu. Dakle, ako ste u potrazi za novim klijentima, pobrinite se za svoju online prisutnost.
U korak s trendovima
Na poslovnom planu vam ne preostaje drugo nego ići u korak s vremenom i trendovima koje vrijeme donosi. Vremena kad je web stranica za poslovni subjekt bila stvar izbora su prošla.
Povezano: Radi li vaša web stranica za vas ili protiv vas?