U moru obaveza, bilo privatnih ili poslovnih, lako se ponekad izgubiti ili čak zaboraviti na neki zadatak. Srećom, tu su razni pomoćnici kako nam to ne bi postala navika. Danas se lakše nego ikada organizirati, samo je potrebno odabrati pravi alat koji će služiti baš vama. Takvih alata je bezbroj i jedino što morate odlučiti jest – klasičan papir ili digitalni. Ako volite tehnologiju i sve prednosti koje donosi, onda vjerojatno koristite brojne aplikacije za razne potrebe. Donosimo vam još neke koje ćete rado dodati na svoje pametne uređaje!
Aplikacije za organizaciju koje će vam zaista služiti
Ako ste stalno u potrazi za pravim načinom praćenja obaveza, sigurno znate da su aplikacije za organizaciju odličan način za to. No, teško je naći pravu jer čini se da svakoj nedostaje baš neki dodatak koji vam treba. Možda ste zato već nekoliko aplikacija i preuzeli pa ubrzo pobrisali. Ovo su aplikacije koje su dobile puno pozitivnog feedbacka od raznih korisnika pa je možda baš neka od njih ona prava za vas!
Any.do
Osim što je ova aplikacija osvojila nagradu “Editor’s Choice” by Google, u svijetu je koristi preko 30 milijuna ljudi. Radi se o cjelovitom proizvodu koji vam nudi postavljanje podsjetnika, praćenje kalendara i planiranje, sve u jednom. Korisnicima se posebno sviđaju widgetsi kojima možete istaknuti kada što morate obaviti kako bi vam isto bilo na ekranu sve dok ne završite s tom obavezom. Od razvoženja djece na aktivnosti do sastanaka i rokova ili shopping liste, svoj život organizirajte putem ove aplikacije.
Todoist
Samo ime podsjeća nas na ono što većina nas često radi, a to je to do lista. Stranica “The Verge” proglasila ju je najboljom aplikacijom za to do liste, a prošle godine je osvojila Googleovu “Editor’s Choice” nagradu. Izvrsna je za organizaciju privatnih i poslovnih obaveza koje možete lako odvojeno pratiti. U sklopu nje stavljate podsjetnike za rokove, a možete namjestiti i da vas aplikacija podsjeća na ono što morate obavljati i na tjednoj bazi, obično poslovna izvješća, sastanke ili trening. A onima koji se često pogube u moru obaveza sviđat će se opcija organizacije taskova prema prioritetu.
Microsoft OneNote
Ako imate neku ideju ili projekt na kojem radite, ova aplikacija olakšat će vam život. Bilo da se radi o organizaciji dječjeg rođendana, preuređenju stana ili razvoje nove poslovne usluge, sve svoje misli i planove stavite u OneNote. Osim što možete stvarati vlastite zabilješke, možete sačuvati članke, tekstove i videe s raznih web stranica. Sadržaju možete pristupiti s raznih uređaja koji se lako sinkroniziraju, a na jednom dokumentu može raditi i više osoba. Savršeno za obiteljsko planiranje ili suradnju poslovnog tima.